Güzel tık tuzağı valla

Başlık efsane

Mesajın siyasi olduğu son derece açık ve burada yasak bildiğim kadarıyla.
Verdiği vaatleri yerine getirmeyip insanları aptal yerine koyan heykelci zihniyeti de eleştirelim lütfen.
Hayda. Ne yapalım şimdi ampül demeyelim mi? Ok kelimesini de sözlükten çıkartalım? Birde benimkini eleştiriyon ama bak onlarında şöyle-böyleleri var kafası ne ayak? Bu seni/sizi/sizin gibileri bir yere götürmez. O sana y0b4z der. sen ona heykelci falan fıstık. nereye vardın bunları söyleyince? gerek yok. gül geç.