saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel tık tuzağı valla Başlık efsane





Hayda. Ne yapalım şimdi ampül demeyelim mi? Ok kelimesini de sözlükten çıkartalım? Birde benimkini eleştiriyon ama bak onlarında şöyle-böyleleri var kafası ne ayak? Bu seni/sizi/sizin gibileri bir yere götürmez. O sana y0b4z der. sen ona heykelci falan fıstık. nereye vardın bunları söyleyince? gerek yok. gül geç.
Boşverin hocam bunları, konu siyasiye gitse bütün yöneticiler konuya girip baktı biri de kapattırdı yani