Bence provakatorluk sadece
Güzel tık tuzağı valla

Başlık efsane

Hayda. Ne yapalım şimdi ampül demeyelim mi? Ok kelimesini de sözlükten çıkartalım? Birde benimkini eleştiriyon ama bak onlarında şöyle-böyleleri var kafası ne ayak? Bu seni/sizi/sizin gibileri bir yere götürmez. O sana y0b4z der. sen ona heykelci falan fıstık. nereye vardın bunları söyleyince? gerek yok. gül geç.
Niye ulaşıma, halk ekmeğe zam gelince, pkk sempatizanlığı yapılınca okları saplayın diyormuyuz? Bu forumda siyasi içerik veya onları kasteden durumlar yasak konu açanın da siyasi mesaj vermeye çalıştığı ortada.
Hükümet eleştirilebilirken niye konuyu açan niye eleştirilemesin?
Kılıçdaroğlu döneminde söndürecek ampülde yoktu.
Valla unutuldu malesef adam yedi sülalesini sgk 'ya sokup sgk yı batırdı ülkenin başına geçirmeyi düşünüyorlar