Starbucks 1TL Kahve Kampanyası Bitti Mi?
5
●300
- 27-09-2019, 17:23:31Arkadaşlar 1-2 yıl önce starbucksdan 27TL civarına paket kahve alıyorduk ve gittiğimizde bedavaya demliyorlardı. 20 kere falan içiyorduk. Bugün baristaya bunu sorduk ve artık geçerli olmadığını söyledi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Çünkü bardağı 15TLye satılıyor artık ve bu çok saçma 🤔😒
- 27-09-2019, 17:30:29Uzun süredir Starbucks'tan hafta içi her sabah kahve alırım böyle bir kampanya olduğunu hiç duymadım, görmedimenesadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2019, 18:15:29ee o zaman starbucksa gitmek için bir sebep kalmadı. termos alıp evde demlemeliyim ☹️😞
1 yıl önce vardı. 2 arkadaş kahve içerdik toplam maliyeti 3tl civarı olurdu. Şimdide okulumun yanında starbucks olduğundan kampanyayı tekrar sormak aklıma geldi ama işte maalesef..☹️Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
