• 27-09-2019, 17:23:31
    #1
    Arkadaşlar 1-2 yıl önce starbucksdan 27TL civarına paket kahve alıyorduk ve gittiğimizde bedavaya demliyorlardı. 20 kere falan içiyorduk. Bugün baristaya bunu sorduk ve artık geçerli olmadığını söyledi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Çünkü bardağı 15TLye satılıyor artık ve bu çok saçma 🤔😒
  • 27-09-2019, 17:30:29
    #2
    enesadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 1-2 yıl önce starbucksdan 27TL civarına paket kahve alıyorduk ve gittiğimizde bedavaya demliyorlardı. 20 kere falan içiyorduk. Bugün baristaya bunu sorduk ve artık geçerli olmadığını söyledi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Çünkü bardağı 15TLye satılıyor artık ve bu çok saçma 🤔😒
    Uzun süredir Starbucks'tan hafta içi her sabah kahve alırım böyle bir kampanya olduğunu hiç duymadım, görmedim
  • 27-09-2019, 17:34:31
    #3
    Hayrettin'in yurt dışında çektiği videodan sonra bitmiş olabilir
  • 27-09-2019, 17:37:16
    #4
    SEO & PR 5421044962
    Bir bardak kahve mi 15 TL ?
    Bence bu fiyatsa fena değil yıllarca bir bardak kahve 40 tl sakın girme diye kafama giriyorlardı o kadarsa ben bi gideyim
  • 27-09-2019, 17:40:23
    #5
    Evet o olay bitti. Zaten bilen ve kullanan çok az insan vardı.
  • 27-09-2019, 18:15:29
    #6
    ee o zaman starbucksa gitmek için bir sebep kalmadı. termos alıp evde demlemeliyim ☹️😞



    Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir Starbucks'tan hafta içi her sabah kahve alırım böyle bir kampanya olduğunu hiç duymadım, görmedim
    1 yıl önce vardı. 2 arkadaş kahve içerdik toplam maliyeti 3tl civarı olurdu. Şimdide okulumun yanında starbucks olduğundan kampanyayı tekrar sormak aklıma geldi ama işte maalesef..☹️