Arkadaşlar 1-2 yıl önce starbucksdan 27TL civarına paket kahve alıyorduk ve gittiğimizde bedavaya demliyorlardı. 20 kere falan içiyorduk. Bugün baristaya bunu sorduk ve artık geçerli olmadığını söyledi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Çünkü bardağı 15TLye satılıyor artık ve bu çok saçma 🤔😒
Uzun süredir Starbucks'tan hafta içi her sabah kahve alırım böyle bir kampanya olduğunu hiç duymadım, görmedim