ee o zaman starbucksa gitmek için bir sebep kalmadı. termos alıp evde demlemeliyim ☹️😞



Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süredir Starbucks'tan hafta içi her sabah kahve alırım böyle bir kampanya olduğunu hiç duymadım, görmedim
1 yıl önce vardı. 2 arkadaş kahve içerdik toplam maliyeti 3tl civarı olurdu. Şimdide okulumun yanında starbucks olduğundan kampanyayı tekrar sormak aklıma geldi ama işte maalesef..☹️