• 20-09-2019, 18:04:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Adam biriyle iş yapıyor aylarca çalışıyor herşeyi buliyor sorun yok, sonra bir sorun yaşıyorlar şikayet konusu açıyor ve ekliyor; ayrıca forumdaki ismi ile banka hesabındaki ismi de farklı... araştırılsın diyor..... eee şimdiye dek aklın neredeydi? Aylarca çalıştın para kazandın ses etmedin sorun yaşayınca mı aklına heldi derler adama? (Buda iyi niyetli bir insan değildir bana göre)

    Yada bir iş alıyor tasarım w.rez sorun yok çalışıyor ediyor sonra sorun yaşıyor şikayet konusu açıyor; bla bla ayrıca w.rez kullanîyor... eee şimdiye dek neden bunu söylemedin de şimdi söylüyorsun derler adama...

    (Bunlar benim yaşadığım sorunlar değil forumda görüyorum bence son derece itici ve nahoş bir durum. Bana iş teklifi geliyor adamın teması w.rez veya bilmem nesi kabul etmiyorum işi ama şikayette etmiyorum. Kimse şimdiye kadar hiç wa.rez nu.lled kullanmadım demesin istisna dışında herkes kullanmıştır.)

    (Şikayet edilen kişi kadar okişi ile iş yapan kişide bence foruma uygun bir üye değil.... ya baştan şikayet edeceksin yada aylarca iş yapip sorun yaşayınca bunu kendini haklı çıkatmak için koz olarak kullanmayacaksın)
  • 20-09-2019, 18:06:58
    #2
    İkisi de banlansın o zaman
  • 20-09-2019, 18:08:26
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yemin ederim gördüğüm en haklı isyan. bu neden yaşanıyor biliyor musunuz;
    herkesin "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" düşüncesi yüzünden.
    ucunda sorun yaşayacağını bile bile kısa yoldan para kazanma hırsı yüzünden
    50 liralık şeyi 25 liraya alma kurnazlığını gösterme yüzünden

    daha onlarca şey sayarım ama önce yanlışı görüp bakın bu yanlış demesi lazım herkesin. iş işten geçtikten sonra kendi gibi herkes mağdur oluyor çünkü.
  • 20-09-2019, 18:08:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de banlansın o zaman
    Bencede zira ortada bir yanlîş varsa ve bu yanlışa para kazanana kadar susup sonra sorun yaşayınca ses çıkarıyorsa ondan bir farkı yok ki
  • 20-09-2019, 18:10:07
    #5
    ben varez nedir bilmem , benim siteme varez tasarım giydirilmiş başka kişi tarafından adam bana HIRSIZ DİYE YENİ KONU AÇMIŞ...

    siteyide uzun yıllardır hobi olarak yaptığım sosyal medya işleri için actım.

    benim nerden baksan 1 tirilyonluk iş yerim mevcut büyükçekmece sahilinde...adam bana HIRSIZ DEMİŞ....

    TASARIMI BEN GİYDİRMEDİM ETMEDİM, İŞİ BAŞKASINA VERDİM O YAPTI ZERRE KADAR DA ANLAMAM.

    3 KURUŞLUK TASARIM YUZUNDEN adam itibarımızı hırsız kelimesi yanına koyarak etiketliyor....

    adamı arıyorum bana r10 da konuma yaz diye cevab veriyor... aramışım zaten konuyu izah ediyorum bana cevabı bu...
  • 20-09-2019, 18:10:26
    #6
    ben de tasarım işleri konusunda denk geliyorum bazı profillere.
    örneğin bir ilan açılıyor xxx tasarım lazım altına hemen bir kullanıcı x tasarımcıyı etiketliyor.
    buraya kadar her şey normal ama asıl sorun o kişinin profiline girdiğimizde son 10 sayfa boyunca çok sayıda diğer kullanıcıyı etiketlemiş olduğu.
    tamam arkadaş önermek güzel fakat sanki o tasarımcının 2. bir hesabıymış gibi davranması mantıklı gelmiyor bana
  • 20-09-2019, 18:11:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemin ederim gördüğüm en haklı isyan. bu neden yaşanıyor biliyor musunuz;
    herkesin "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" düşüncesi yüzünden.
    ucunda sorun yaşayacağını bile bile kısa yoldan para kazanma hırsı yüzünden
    50 liralık şeyi 25 liraya alma kurnazlığını gösterme yüzünden

    daha onlarca şey sayarım ama önce yanlışı görüp bakın bu yanlış demesi lazım herkesin. iş işten geçtikten sonra kendi gibi herkes mağdur oluyor çünkü.

    Yani çok çirkin bi durum. Şuan bir forumum var bende kalkıp xenforo w.rez kullanmayıbilirim (eski kafam olsa kullanirdim da yalan yok) ama diyorum ki emege saygisizlik edecegime mybb kullanirim kaliteli tema alirim 200tl ye ayni kaliteyi guveni kullaniciya veririm diyorum.
  • 20-09-2019, 18:12:57
    #8
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de tasarım işleri konusunda denk geliyorum bazı profillere.
    örneğin bir ilan açılıyor xxx tasarım lazım altına hemen bir kullanıcı x tasarımcıyı etiketliyor.
    buraya kadar her şey normal ama asıl sorun o kişinin profiline girdiğimizde son 10 sayfa boyunca çok sayıda diğer kullanıcıyı etiketlemiş olduğu.
    tamam arkadaş önermek güzel fakat sanki o tasarımcının 2. bir hesabıymış gibi davranması mantıklı gelmiyor bana
    Bu da yanlış hocam

    Mesela ben sosyal medya hizmetlerinde @fatii; yi Para transferi işinde @mikbalavseren; 'i ve sunucu işlemlerinde @GiRGiN; 'i etiketliyorum ve her gördüğüm konuda gözlerinden kaçmasın diye etiketliyorum değerli kişilerdir forumda.

    Yani bunda art niyet aramak mantıksız.
  • 20-09-2019, 18:13:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de tasarım işleri konusunda denk geliyorum bazı profillere.
    örneğin bir ilan açılıyor xxx tasarım lazım altına hemen bir kullanıcı x tasarımcıyı etiketliyor.
    buraya kadar her şey normal ama asıl sorun o kişinin profiline girdiğimizde son 10 sayfa boyunca çok sayıda diğer kullanıcıyı etiketlemiş olduğu.
    tamam arkadaş önermek güzel fakat sanki o tasarımcının 2. bir hesabıymış gibi davranması mantıklı gelmiyor bana
    Bu konuda şunu diyebilirim; çalıiştığım ve hizmetinde memnun kaldığım birisi varsa o konuda gördüğüm her pista o kişiyi etiketlerim ki ekmek kazansın zora gerçekten işinin ehlidir. Ama dediğiniz konuda da olan vardır belki