yemin ederim gördüğüm en haklı isyan. bu neden yaşanıyor biliyor musunuz;
herkesin "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" düşüncesi yüzünden.
ucunda sorun yaşayacağını bile bile kısa yoldan para kazanma hırsı yüzünden
50 liralık şeyi 25 liraya alma kurnazlığını gösterme yüzünden
daha onlarca şey sayarım ama önce yanlışı görüp bakın bu yanlış demesi lazım herkesin. iş işten geçtikten sonra kendi gibi herkes mağdur oluyor çünkü.
Yani çok çirkin bi durum. Şuan bir forumum var bende kalkıp xenforo w.rez kullanmayıbilirim (eski kafam olsa kullanirdim da yalan yok) ama diyorum ki emege saygisizlik edecegime mybb kullanirim kaliteli tema alirim 200tl ye ayni kaliteyi guveni kullaniciya veririm diyorum.