Adam biriyle iş yapıyor aylarca çalışıyor herşeyi buliyor sorun yok, sonra bir sorun yaşıyorlar şikayet konusu açıyor ve ekliyor; ayrıca forumdaki ismi ile banka hesabındaki ismi de farklı... araştırılsın diyor..... eee şimdiye dek aklın neredeydi? Aylarca çalıştın para kazandın ses etmedin sorun yaşayınca mı aklına heldi derler adama? (Buda iyi niyetli bir insan değildir bana göre)
Yada bir iş alıyor tasarım w.rez sorun yok çalışıyor ediyor sonra sorun yaşıyor şikayet konusu açıyor; bla bla ayrıca w.rez kullanîyor... eee şimdiye dek neden bunu söylemedin de şimdi söylüyorsun derler adama...
(Bunlar benim yaşadığım sorunlar değil forumda görüyorum bence son derece itici ve nahoş bir durum. Bana iş teklifi geliyor adamın teması w.rez veya bilmem nesi kabul etmiyorum işi ama şikayette etmiyorum. Kimse şimdiye kadar hiç wa.rez nu.lled kullanmadım demesin istisna dışında herkes kullanmıştır.)
(Şikayet edilen kişi kadar okişi ile iş yapan kişide bence foruma uygun bir üye değil.... ya baştan şikayet edeceksin yada aylarca iş yapip sorun yaşayınca bunu kendini haklı çıkatmak için koz olarak kullanmayacaksın)