• 16-09-2019, 16:13:16
    #1
    DVD sürücüsünü söküp hdd takan gördüm benimde aklıma dvd sürücüsünü söküp fan takmak geldi bilgisayarım ısınıyor böyle çözebilirim gibi düşündüm. Bunun için bir ürün var mı piyasada? DVD sürücüyü söküp yerine fan takabilir miyim?
  • 16-09-2019, 16:15:11
    #2
    Belki takılabilir ama konumu itibariyle bir faydası olacağını sanmıyorum
  • 16-09-2019, 16:16:57
    #3
    Dikkat ettiysen fanlar dışarıdan içeriye hava pompalar.
    Senin içerideki sıcak sirkulasyonun faydası olmaz.
  • 16-09-2019, 16:17:27
    #4
    thecoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DVD sürücüsünü söküp hdd takan gördüm benimde aklıma dvd sürücüsünü söküp fan takmak geldi bilgisayarım ısınıyor böyle çözebilirim gibi düşündüm. Bunun için bir ürün var mı piyasada? DVD sürücüyü söküp yerine fan takabilir miyim?
    çinde böyle ürünler var ama konum çok önemli mesela benim del dizüstünde takar isek fayda sağlar çünkü anakartı görmesinde bir engel yok ama hp dizüstünde faydası olmaz anakart tarafı engelli.

    Çok performans alır mısın oda tartışmalı bir iki derece içinde yapılması gereksiz. Onun yerine kaliteli bir soğutucu daha iş görür.
    • thecoder
    thecoder bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-09-2019, 16:19:42
    #5
    Böyle bir ürün mevcut değil kendi el becerilerinizle radyal fan tarzı uygulama yapılabilir. Salyangoz fan olarakta aratabilirsiniz. ama pek fayda sağlayacağını sanmıyorum güzel bir sirkülasyon oluşmazsa pc içini tozla doldurmaktan başka bir iş olmaz gibi.
  • 16-09-2019, 16:21:47
    #6
    Fan konusu aldığına göre arkadaşlar kasamda 4 fan yeri var 2 tanesi üstte olmak üzere usttekiler içe mi dışa mi ayarlamaliyim ? Konu sahibinin izni ile
  • 16-09-2019, 16:27:18
    #7
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fan konusu aldığına göre arkadaşlar kasamda 4 fan yeri var 2 tanesi üstte olmak üzere usttekiler içe mi dışa mi ayarlamaliyim ? Konu sahibinin izni ile
    Kasa sirkülasyonu genelde ön taraftan hava içeri alınıp üst ve arka taraftan dışarı salınacak şekilde yapılması uygundur.
  • 16-09-2019, 16:31:11
    #8
    OzelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasa sirkülasyonu genelde ön taraftan hava içeri alınıp üst ve arka taraftan dışarı salınacak şekilde yapılması uygundur.

    Bir arkadaş ile görüştüm on dahil hepsi dışa ver diye aklımda soru kaldı
  • 16-09-2019, 16:40:12
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çinde böyle ürünler var ama konum çok önemli mesela benim del dizüstünde takar isek fayda sağlar çünkü anakartı görmesinde bir engel yok ama hp dizüstünde faydası olmaz anakart tarafı engelli.

    Çok performans alır mısın oda tartışmalı bir iki derece içinde yapılması gereksiz. Onun yerine kaliteli bir soğutucu daha iş görür.
    çin malı ürünün linki atar mısın hocam bi bakayım