OzelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasa sirkülasyonu genelde ön taraftan hava içeri alınıp üst ve arka taraftan dışarı salınacak şekilde yapılması uygundur.

Bir arkadaş ile görüştüm on dahil hepsi dışa ver diye aklımda soru kaldı