CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fan konusu aldığına göre arkadaşlar kasamda 4 fan yeri var 2 tanesi üstte olmak üzere usttekiler içe mi dışa mi ayarlamaliyim ? Konu sahibinin izni ile
Kasa sirkülasyonu genelde ön taraftan hava içeri alınıp üst ve arka taraftan dışarı salınacak şekilde yapılması uygundur.