• 10-09-2019, 16:04:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar şimdi sizden biraz fikir almak istiyorum hepimiz internet sektöründen para kazanıyoruz o yüzdeden daha iyi fikirler gelir diye düşünüyorum.
    Şimdi mesele şu arkadaşlar ben liseden beri bu internet alemindeyim yaklaşık olarak 2004 den beri ve hep hayalım kendi yazılım işlerimi yapacağım ofisim olsun düzenli bir çalışma ortamım olsun birde hepimiz Gibi çok dengin olmak hayalim idi neyse biliyorsunuz ülkemiz eğitim koşulları nedeni ile herkes istediği bölümde okuyamıyor Benin hayalım bilgisayar mühendisi bölümü okumaktı (şimdi orda okuyup bitirenlerden çok bilgim vardır o ayrı konu ) ama olmadı ve hiç istemediğim bölüm olan orman mühendisliği bölümünü zar zor bitirdim ama hep PC işlerine devam ettim tabi hiç bırakmadım gel zaman git zaman KPSS denedim belki atanırım diye 2016 yılında KPSS ye çalışmaya karar verdim açtım haritayı da kafadan yer seçip (memleket den uzak herşeyden uzak sadece derslere kafamı vereyim diye ) dersaneye gitmeye karar verdim ve Bursa’ya atlatıp gittim bi macera usulü ev tuttum 8 aylık ve çok deli çalıştım tarih hiç bilmezdim şimdi deli gibi tarih çözerim mesela neyse o sene 79 puan aldım aslında denemelerde 85 altına inmiyordum da Türkçe biraz zorladı ve düşük geldi puan o yıl da zaten 100 kişi aldılar 90 alsam ancak girerdim ben de o seneden sonra dedim tamam daha bu orman mühendisliği mesleğini yapmayacam ama 2018 KPSS ye girdim yine hiç çalışmadan eski bildiler ile 73 puan aldım öylesine almıştım 2017 de evlendim bu arada ve şuan 10 aylık bir çocuğum var eşim öğretmen onu Doğudan Rize ye getirdim eş durumu ile ( onun için de 1 yıl sigortam olsun diye mobilya fabrikasında CNC operatörlüğü yaptım ahşap doğrama üzerine ) şimdi de memleketimdeyim eşim burada öğretmen ben de ofisimi açtım ve herşey çok güzeldi. Ha bu arada eşimin babası daöğretmen idi torunu duyunca onlarda tayin isteyip benim memleketime yerleştiler gitmek istemiyorlar başka yere e Rize güzel tabi herşey çok güzel gidiyordu çocuğa da anneler bakıyor vs pat şimdi orman bakanlığı 1150 adet orman mühendisi alacağı tuttu Benim branş bazlı sıralamam da 814 yani tercih yaparsam büyük olasılık atanırım mülakat da var ama bi şekilde geçerim istedikten sonra şimdi ikilemde kaldım tercih yapıp atanmak mı yoksa hayatıma olduğum yerde devam mı edeyim atanırsam biz kim bilir başka yere gidecez memleket den uzak eş durumu ile dönemiyorum eşim benim yanıma gelebiliyor sadece e şimdi bu kadar düzeni boz başka biyere git hayalimde ki işi yaparken onu da bırak sırf garanti meslek olsun diye sizce mantıklı mı siz olsanız ne yapardınız. Parasal olarak şuan çok derdim yok yolda 45 ton çay veriyorum eşim öğretmen benim program işleri de güzel gidiyor e şimdi bu kadar düzeni bozup gitmem akıl işimi sizce ? Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler biraz uzun yazı oldu kusura bakmayın
  • 10-09-2019, 16:07:49
    #2
    kisa ve oz olsaydi iyiydi tavsiyem duzenini bozma
  • 10-09-2019, 16:09:15
    #3
    memurluk zor bulunan bir nimet. hani gittiğin yerde aynı düzeni tuttarabileceksen git. yoksa düzen bozmak zo.
  • 10-09-2019, 16:10:52
    #4
    hocam aslında konuyu kendiniz çok güzel özetlemişsiniz ve sorunuzun cevabını da çok güzel vermişsiniz (bence) kurulu düzeni bozup da ne uğruna farklı bir düzen kuracaksınız, devlet memuru olmak için mi? şahsen kesinlikle kurulu bir düzenimi hem de sevdiğim işleri (okuduğumdan anladığım) bozup da farklı maceralara girmezdim. Ama şunu yapardım 'sırf ileri de içimde kalmış olmasın diye' sınava girer, mülaket aşamasına vs neyse artık gelir. Son aşamada kararımı yine şuan ki durum için kullanırdım. Tüm yazışmalarım şahsi fikrimdi, şimdiden hayatınızda başarılar hocam
  • 10-09-2019, 16:12:17
    #5
    sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar şimdi sizden biraz fikir almak istiyorum hepimiz internet sektöründen para kazanıyoruz o yüzdeden daha iyi fikirler gelir diye düşünüyorum.
    Şimdi mesele şu arkadaşlar ben liseden beri bu internet alemindeyim yaklaşık olarak 2004 den beri ve hep hayalım kendi yazılım işlerimi yapacağım ofisim olsun düzenli bir çalışma ortamım olsun birde hepimiz Gibi çok dengin olmak hayalim idi neyse biliyorsunuz ülkemiz eğitim koşulları nedeni ile herkes istediği bölümde okuyamıyor Benin hayalım bilgisayar mühendisi bölümü okumaktı (şimdi orda okuyup bitirenlerden çok bilgim vardır o ayrı konu ) ama olmadı ve hiç istemediğim bölüm olan orman mühendisliği bölümünü zar zor bitirdim ama hep PC işlerine devam ettim tabi hiç bırakmadım gel zaman git zaman KPSS denedim belki atanırım diye 2016 yılında KPSS ye çalışmaya karar verdim açtım haritayı da kafadan yer seçip (memleket den uzak herşeyden uzak sadece derslere kafamı vereyim diye ) dersaneye gitmeye karar verdim ve Bursa’ya atlatıp gittim bi macera usulü ev tuttum 8 aylık ve çok deli çalıştım tarih hiç bilmezdim şimdi deli gibi tarih çözerim mesela neyse o sene 79 puan aldım aslında denemelerde 85 altına inmiyordum da Türkçe biraz zorladı ve düşük geldi puan o yıl da zaten 100 kişi aldılar 90 alsam ancak girerdim ben de o seneden sonra dedim tamam daha bu orman mühendisliği mesleğini yapmayacam ama 2018 KPSS ye girdim yine hiç çalışmadan eski bildiler ile 73 puan aldım öylesine almıştım 2017 de evlendim bu arada ve şuan 10 aylık bir çocuğum var eşim öğretmen onu Doğudan Rize ye getirdim eş durumu ile ( onun için de 1 yıl sigortam olsun diye mobilya fabrikasında CNC operatörlüğü yaptım ahşap doğrama üzerine ) şimdi de memleketimdeyim eşim burada öğretmen ben de ofisimi açtım ve herşey çok güzeldi. Ha bu arada eşimin babası daöğretmen idi torunu duyunca onlarda tayin isteyip benim memleketime yerleştiler gitmek istemiyorlar başka yere e Rize güzel tabi herşey çok güzel gidiyordu çocuğa da anneler bakıyor vs pat şimdi orman bakanlığı 1150 adet orman mühendisi alacağı tuttu Benim branş bazlı sıralamam da 814 yani tercih yaparsam büyük olasılık atanırım mülakat da var ama bi şekilde geçerim istedikten sonra şimdi ikilemde kaldım tercih yapıp atanmak mı yoksa hayatıma olduğum yerde devam mı edeyim atanırsam biz kim bilir başka yere gidecez memleket den uzak eş durumu ile dönemiyorum eşim benim yanıma gelebiliyor sadece e şimdi bu kadar düzeni boz başka biyere git hayalimde ki işi yaparken onu da bırak sırf garanti meslek olsun diye sizce mantıklı mı siz olsanız ne yapardınız. Parasal olarak şuan çok derdim yok yolda 45 ton çay veriyorum eşim öğretmen benim program işleri de güzel gidiyor e şimdi bu kadar düzeni bozup gitmem akıl işimi sizce ? Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler biraz uzun yazı oldu kusura bakmayın
    Her şey yolunda giderken neden düzeninizi bozacaksınız? Aklınıza takılan sorun nedir? Sizi başka bir mesleğe yönlendiren gerekçeniz nedir?
    Yani neden gelecek kaygısı duydunuz?
  • 10-09-2019, 16:13:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bence eşim memur babadanda birşeyler var e tiracrette yapıyorsun bence hayatını bozma
    Memur oldun gitti gittiğin yere yerles kimseyi tanımıyorsun tanış sonra müdürle kavga et tartış başka yere tayin iste karar senin ama zor bir karar eşinin okulda rahatı iyiyse gittiği okulda nasıl olur çocuğun eğitimi bunların hepsini düşün
  • 10-09-2019, 16:16:10
    #7
    coder57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kisa ve oz olsaydi iyiydi tavsiyem duzenini bozma
    Beni daha iyi anlayın diye uzadı biraz Hocam kısaltayım biraz
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memurluk zor bulunan bir nimet. hani gittiğin yerde aynı düzeni tuttarabileceksen git. yoksa düzen bozmak zo.
    Valla Hocam mühendis olursam bu işleri bırakmak zorunda kalırım aynı düzen zor birde bizim meslekte 5 yılda bir yer değiştirme var
    cakmaecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aslında konuyu kendiniz çok güzel özetlemişsiniz ve sorunuzun cevabını da çok güzel vermişsiniz (bence) kurulu düzeni bozup da ne uğruna farklı bir düzen kuracaksınız, devlet memuru olmak için mi? şahsen kesinlikle kurulu bir düzenimi hem de sevdiğim işleri (okuduğumdan anladığım) bozup da farklı maceralara girmezdim. Ama şunu yapardım 'sırf ileri de içimde kalmış olmasın diye' sınava girer, mülaket aşamasına vs neyse artık gelir. Son aşamada kararımı yine şuan ki durum için kullanırdım. Tüm yazışmalarım şahsi fikrimdi, şimdiden hayatınızda başarılar hocam
    Bende bunu düşünüyorum Hocam sırf atandı yazısını çıktı alıp çerçeve yaptırmak için
  • 10-09-2019, 16:18:49
    #8
    Hepsini okudum hocam
    Hakkında hayırlısı
    Rize candır.
    Yılda 45ton x 2.90 =130bin lira 👍

    Program da bırakır bişiler.
    Eş de öğretmen
    Birde Yarılık aldın mı kralsın

    Hocam Rize yi bırakma. Hayatın güzel. Allah ağız tadıyla çocuğunu büyütmeyi nasip eylesin
  • 10-09-2019, 16:45:35
    #9
    Cem
    Kurumsal PLUS
    Düzenini dağıtma, artık o işler boş işler gibi gelsin sana. Hep macera arayanların başı yanıyor