hocam aslında konuyu kendiniz çok güzel özetlemişsiniz ve sorunuzun cevabını da çok güzel vermişsiniz (bence) kurulu düzeni bozup da ne uğruna farklı bir düzen kuracaksınız, devlet memuru olmak için mi? şahsen kesinlikle kurulu bir düzenimi hem de sevdiğim işleri (okuduğumdan anladığım) bozup da farklı maceralara girmezdim. Ama şunu yapardım 'sırf ileri de içimde kalmış olmasın diye' sınava girer, mülaket aşamasına vs neyse artık gelir. Son aşamada kararımı yine şuan ki durum için kullanırdım. Tüm yazışmalarım şahsi fikrimdi, şimdiden hayatınızda başarılar hocam