coder57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kisa ve oz olsaydi iyiydi tavsiyem duzenini bozma
Beni daha iyi anlayın diye uzadı biraz Hocam kısaltayım biraz
arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
memurluk zor bulunan bir nimet. hani gittiğin yerde aynı düzeni tuttarabileceksen git. yoksa düzen bozmak zo.
Valla Hocam mühendis olursam bu işleri bırakmak zorunda kalırım aynı düzen zor birde bizim meslekte 5 yılda bir yer değiştirme var
cakmaecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aslında konuyu kendiniz çok güzel özetlemişsiniz ve sorunuzun cevabını da çok güzel vermişsiniz (bence) kurulu düzeni bozup da ne uğruna farklı bir düzen kuracaksınız, devlet memuru olmak için mi? şahsen kesinlikle kurulu bir düzenimi hem de sevdiğim işleri (okuduğumdan anladığım) bozup da farklı maceralara girmezdim. Ama şunu yapardım 'sırf ileri de içimde kalmış olmasın diye' sınava girer, mülaket aşamasına vs neyse artık gelir. Son aşamada kararımı yine şuan ki durum için kullanırdım. Tüm yazışmalarım şahsi fikrimdi, şimdiden hayatınızda başarılar hocam
Bende bunu düşünüyorum Hocam sırf atandı yazısını çıktı alıp çerçeve yaptırmak için