Bir yaşıma daha girdim yaşlanıyoruz.
11
●234
- 08-09-2019, 11:51:12Ve bugun ben doğmuşum Yaşım geldi 18e yavaş yavaş yaşlanıyoruz galiba r10 ailemde çok eskiden tanıdıgım abilerim var bildiğiniz sizin yanınızda büyümüşüm doğum günümü kutlayan herkese sonsuz teşekkürler hıı unutmadan itinayla hediye kabul edilir 😂😂 şaka bir yana iyiki varsınız r10 ailesi nice sağlıklı sizli yaşlara inşallah
- 08-09-2019, 11:55:19Bütün abilerime kardeşlerime sonsuz teşekkürler iyiki varsınız
Ya öyle dediniz ki hocam acaba 17e de kalsak mı var mı öyle şansımız 2 kodlamak beni ya 😂😂fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle