• 08-09-2019, 11:51:12
    #1
    Ve bugun ben doğmuşum Yaşım geldi 18e yavaş yavaş yaşlanıyoruz galiba r10 ailemde çok eskiden tanıdıgım abilerim var bildiğiniz sizin yanınızda büyümüşüm doğum günümü kutlayan herkese sonsuz teşekkürler hıı unutmadan itinayla hediye kabul edilir 😂😂 şaka bir yana iyiki varsınız r10 ailesi nice sağlıklı sizli yaşlara inşallah
  • 08-09-2019, 11:52:31
    #2
    doğum günün kutlu olsun hocam mutlu huzurlu yıllara
  • 08-09-2019, 11:53:28
    #3
    igtr.net
    18 e girmek 😂 çok beklenir ama 18 e girdiğinde tüm her şeyin gider rezil olursun 😂

    İyi ki doğdun 😊hayırlı ömürler
  • 08-09-2019, 11:54:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Nice yıllara
  • 08-09-2019, 11:55:19
    #5
    Bütün abilerime kardeşlerime sonsuz teşekkürler iyiki varsınız



    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 e girmek 😂 çok beklenir ama 18 e girdiğinde tüm her şeyin gider rezil olursun 😂

    İyi ki doğdun 😊hayırlı ömürler
    Ya öyle dediniz ki hocam acaba 17e de kalsak mı var mı öyle şansımız 2 kodlamak beni ya 😂😂
  • 08-09-2019, 12:09:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Allah ölmüşlerimize kavuştursun hocam 😁
  • 08-09-2019, 12:17:01
    #7
    Nice yıllara hocam. 18'den sonrası su gibi akıyor dikkat et
  • 08-09-2019, 12:19:04
    #8
    Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve bol kazançlı yıllara...
  • 08-09-2019, 12:20:10
    #9
    18 ne ya çoluk çocuksunuz daha ne yaşlanması hayatı yaşayın. 30'dan bildiriyorum.