Bütün abilerime kardeşlerime sonsuz teşekkürler iyiki varsınız



fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 e girmek 😂 çok beklenir ama 18 e girdiğinde tüm her şeyin gider rezil olursun 😂

İyi ki doğdun 😊hayırlı ömürler
Ya öyle dediniz ki hocam acaba 17e de kalsak mı var mı öyle şansımız 2 kodlamak beni ya 😂😂