Ve bugun ben doğmuşum Yaşım geldi 18e yavaş yavaş yaşlanıyoruz galiba r10 ailemde çok eskiden tanıdıgım abilerim var bildiğiniz sizin yanınızda büyümüşüm doğum günümü kutlayan herkese sonsuz teşekkürler hıı unutmadan itinayla hediye kabul edilir 😂😂 şaka bir yana iyiki varsınız r10 ailesi nice sağlıklı sizli yaşlara inşallah