• 05-09-2019, 04:31:29
    #10
    Tavsiyeler;
    • Uçaktan inerken, öncelik olarak ön koltukta oturan kiÅŸilerin inmesini bekleyiniz,
    • Cam kenarında oturuyorsanız kafanızla camı kapatmayın da yanınızdaki elemanda arada sırada dışarıyı seyretsin.
    • Kemeriniz sürekli baÄŸlı olsun.
    • Dizleriniz ön koltuÄŸa dayamayın, öndeki kiÅŸiyi rahatsız etmeyin.
    • Ring araçlarında kazık gibi ortada durmayın.
  • 05-09-2019, 04:51:34
    #11
    hikman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçağın tam kalkış anındaki hazza varmalısın. Yerden kalktığı anda yaşadığım zevki inan hiçbir yerde bulamadım Her seferinde istemsizce gülümsüyorum. İyi uçuşlar
    al bendende o kadar kalkış yapmadan ki o süratli hız beni koltuğa yapıştırıyor ya bayılıyorum ona.
  • 05-09-2019, 04:57:21
    #12
    Keyiflidir uçak yolculuğu, tadını çıkarın... Yolculuk sonrası deneyimlerinizi buradan okumak isteriz iyi yolculuklar...
  • 05-09-2019, 05:02:51
    #13
    düşücek gibi hissediyorum binmeyin
  • 05-09-2019, 05:05:34
    #14
    Kardeş 38 yaşındayım her bindiğim de o ilk bindiğim heyecanı yaşıyorum Ekim 25 Adana - İzmir yolculuk, daha şimdiden stres bastı Allah yardımcın olsun, otobüs kral yaaa sevemedim bir türlü bu uçağı
  • 05-09-2019, 05:33:43
    #15
    Ben de hayatım boyunca hiç uçağa binmedim ama beni korkutan tek şey kulağımdaki basınç. Arabayla yaylaya çıkarken bile feci bir şekilde basınç oluyor ve ağrı yapıyor kulağımda. Zaten sağ kulağımda full işitme kaybı var, basınç da duyan kulağımda yani sol tarafta oluyor. Hiç riske girmeye değmez otobüsle 20 saat yolculuk yaparım daha iyi
  • 05-09-2019, 05:52:52
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende ilk kez askere giderken bindim. doğu olduğu için otobüsle bayağı uzun. dedim korkunun acele faydası yok artık zaten hakkari çıkmış . inan benimde çok fazla yükseklik korkum var binanın tepelerinden zor bakarım. ama uçakta hiç bir şey hissetmiyorsun. dedim bumuydu korktuğum şey. zaten bi kalkarken hissediyorsun o da geçiyor sonra. terhis olunca cam kenarında oturdum hatta. inerkende aşağı bile baktım. öyle ayarlamışlar ki normal yerde gibisin zaten. kitap oku bişeylerle ilgilen. uçakta olduğunu unutmaya çalış. ben dergilere bakıyordum.
  • 05-09-2019, 08:10:22
    #17
    İndim uçaktan editledim