- Uçaktan inerken, öncelik olarak ön koltukta oturan kişilerin inmesini bekleyiniz,
- Cam kenarında oturuyorsanız kafanızla camı kapatmayın da yanınızdaki elemanda arada sırada dışarıyı seyretsin.
- Kemeriniz sürekli bağlı olsun.
- Dizleriniz ön koltuğa dayamayın, öndeki kişiyi rahatsız etmeyin.
- Ring araçlarında kazık gibi ortada durmayın.
Biraz Sonra Uçağa Bineceğim (İlk Kez)
16
●621
- 05-09-2019, 04:31:29Tavsiyeler;
- 05-09-2019, 04:51:34al bendende o kadarhikman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalkış yapmadan ki o süratli hız beni koltuğa yapıştırıyor ya bayılıyorum ona.
- 05-09-2019, 05:33:43Ben de hayatım boyunca hiç uçağa binmedim ama beni korkutan tek şey kulağımdaki basınç. Arabayla yaylaya çıkarken bile feci bir şekilde basınç oluyor ve ağrı yapıyor kulağımda. Zaten sağ kulağımda full işitme kaybı var, basınç da duyan kulağımda yani sol tarafta oluyor. Hiç riske girmeye değmez otobüsle 20 saat yolculuk yaparım daha iyi
- 05-09-2019, 05:52:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende ilk kez askere giderken bindim. doğu olduğu için otobüsle bayağı uzun. dedim korkunun acele faydası yok artık zaten hakkari çıkmış
. inan benimde çok fazla yükseklik korkum var binanın tepelerinden zor bakarım. ama uçakta hiç bir şey hissetmiyorsun. dedim bumuydu korktuğum şey. zaten bi kalkarken hissediyorsun o da geçiyor sonra. terhis olunca cam kenarında oturdum hatta. inerkende aşağı bile baktım. öyle ayarlamışlar ki normal yerde gibisin zaten. kitap oku bişeylerle ilgilen. uçakta olduğunu unutmaya çalış. ben dergilere bakıyordum.
Her seferinde istemsizce gülümsüyorum. İyi uçuşlar
