Ben de hayatım boyunca hiç uçağa binmedim ama beni korkutan tek şey kulağımdaki basınç. Arabayla yaylaya çıkarken bile feci bir şekilde basınç oluyor ve ağrı yapıyor kulağımda. Zaten sağ kulağımda full işitme kaybı var, basınç da duyan kulağımda yani sol tarafta oluyor. Hiç riske girmeye değmez otobüsle 20 saat yolculuk yaparım daha iyi