bende ilk kez askere giderken bindim. doğu olduğu için otobüsle bayağı uzun. dedim korkunun acele faydası yok artık zaten hakkari çıkmış . inan benimde çok fazla yükseklik korkum var binanın tepelerinden zor bakarım. ama uçakta hiç bir şey hissetmiyorsun. dedim bumuydu korktuğum şey. zaten bi kalkarken hissediyorsun o da geçiyor sonra. terhis olunca cam kenarında oturdum hatta. inerkende aşağı bile baktım. öyle ayarlamışlar ki normal yerde gibisin zaten. kitap oku bişeylerle ilgilen. uçakta olduğunu unutmaya çalış. ben dergilere bakıyordum.