• 31-08-2019, 16:21:16
    #19
    Ne kadar zam gelsede Off-topic'te açılmaya devam eden konular:
    -50k param var ne yapayım.
    -Tır aldım camına ne yapıştırayım.
    -15k bütçem var hangi pc'yi alayım.
    -700k ya Land rover var alayım mı?
    -Adam 300k bahise basmış vaybe.
  • 31-08-2019, 18:13:24
    #20
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar zam gelsede Off-topic'te açılmaya devam eden konular:
    -50k param var ne yapayım.
    -Tır aldım camına ne yapıştırayım.
    -15k bütçem var hangi pc'yi alayım.
    -700k ya Land rover var alayım mı?
    -Adam 300k bahise basmış vaybe.
    doğru diyosun ayriyetten cem yılmaz oğluna bin liralık tshirt almış ayriyetten bi iş adamı adriana lima ya yakın olmak için aylık 900 bin liralık miamide ev kiralamış ekonomik kriz yok çoh eyiyiz bence.
  • 31-08-2019, 18:53:41
    #21
    chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru diyosun ayriyetten cem yılmaz oğluna bin liralık tshirt almış ayriyetten bi iş adamı adriana lima ya yakın olmak için aylık 900 bin liralık miamide ev kiralamış ekonomik kriz yok çoh eyiyiz bence.
    Mesele o değil, fakir daha fakir, zengin daha zengin oluyor. Aradaki uçurum gittikçe açılıyor.
    Alıntı
    Bankalardaki toplam mevduat 28 Aralık itibarıyla 1 trilyon 990,2 milyar TL
  • 01-09-2019, 01:00:12
    #22
    Kcmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonraki seçimde oy vermeyerek tepkimi göstereceğim anca bu kadarı geliyor elimden.. çok haklısın hocam herkes içinde uçurumları yaşıyor fakat bir başkasına duyuramıyor...
    Çok güzel bir tepki, helal olsun. Kesin ülkemiz kurtulur bu tepki sayesinde..
    Vallahi dahice bir tepki.



    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar zam gelsede Off-topic'te açılmaya devam eden konular:
    -50k param var ne yapayım.
    -Tır aldım camına ne yapıştırayım.
    -15k bütçem var hangi pc'yi alayım.
    -700k ya Land rover var alayım mı?
    -Adam 300k bahise basmış vaybe.
    İnşallah troll yorumdur.
    O saydıklarınızın bir tanesini bile görmedim şu ana kadar..

    Daha çok,
    "Ölüyorum yardım edin"
    "İflas ettim ne yapacam"
    "Yurtışına nasıl kaçarım"
    tarzı konular var artık
  • 01-09-2019, 01:15:22
    #23
  • 01-09-2019, 03:36:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    emine erdoğana biranda 6x7 kaç desem ne der acaba ? vasfı ne bu kadının ya ?

    kasada para yok dostum tepkiyi kime verecez bak ben yakın zamanda ceza evinede gittim geldim yerde yatıyor millet geleni gideni fetö diye doldurmuşlar içeri ve geri kalan %80 i de hep kamu cezası vs. borclarını ödeyemeyenler başbakana hakaret falan
  • 01-09-2019, 10:14:34
    #25
    Ben de bu konudan şikayetçiyim. Resmen ülke de muhattap bulunmuyor. Her şeye üst üste zam geliyor bir kaç haber sitesi veya haber kanalında kısaca anlatılıp geçiliyor. Resmen medyanın bile susturulduğunu düşünmeye başladım. Muhalefet çıkıp kavga etmiyor. Bir iş adamı çıkıp aykırı şeyler söylemiyor. Gündemi bir türlü zamlara çekemiyorlar. Resmen durgunluk var. *** yönetim sen kimsin diyen yok. Deli oluyorum resmen.


    Bir de şuan daha sinirliyim yıl 2020 oluyor. Dün akşam 5 te işten geldim sular yok. Terli ve pisim. Gece su gelmedi (Bekledim.) Sabah kalktım su yok. Düşünün dünden beri su yok su !! Öyle taşra da değil kocaeli/izmitte oturuyorum. REZALETTTT !!!
  • 01-09-2019, 10:20:33
    #26
    yazılacak çok şey var yazsam çözüm bulamayacaksınız bu nedenle boş ver...