Ben de bu konudan şikayetçiyim. Resmen ülke de muhattap bulunmuyor. Her şeye üst üste zam geliyor bir kaç haber sitesi veya haber kanalında kısaca anlatılıp geçiliyor. Resmen medyanın bile susturulduğunu düşünmeye başladım. Muhalefet çıkıp kavga etmiyor. Bir iş adamı çıkıp aykırı şeyler söylemiyor. Gündemi bir türlü zamlara çekemiyorlar. Resmen durgunluk var. *** yönetim sen kimsin diyen yok. Deli oluyorum resmen.
Bir de şuan daha sinirliyim yıl 2020 oluyor. Dün akşam 5 te işten geldim sular yok. Terli ve pisim. Gece su gelmedi (Bekledim.) Sabah kalktım su yok. Düşünün dünden beri su yok su !! Öyle taşra da değil kocaeli/izmitte oturuyorum. REZALETTTT !!!