Kcmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonraki seçimde oy vermeyerek tepkimi göstereceğim anca bu kadarı geliyor elimden.. çok haklısın hocam herkes içinde uçurumları yaşıyor fakat bir başkasına duyuramıyor...
Çok güzel bir tepki, helal olsun. Kesin ülkemiz kurtulur bu tepki sayesinde..
Vallahi dahice bir tepki.



Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar zam gelsede Off-topic'te açılmaya devam eden konular:
-50k param var ne yapayım.
-Tır aldım camına ne yapıştırayım.
-15k bütçem var hangi pc'yi alayım.
-700k ya Land rover var alayım mı?
-Adam 300k bahise basmış vaybe.
İnşallah troll yorumdur.
O saydıklarınızın bir tanesini bile görmedim şu ana kadar..

Daha çok,
"Ölüyorum yardım edin"
"İflas ettim ne yapacam"
"Yurtışına nasıl kaçarım"
tarzı konular var artık