Tevfik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kafamda Yaralar Çoğalmaya Başladı Yine!
59
●2.183
- 31-08-2019, 01:47:45Prof. Dr. Mehmet Cem Mat cildiye alanında Türkiye'nin en büyük Doktoru Agop Kotağyan'ın namı diğer Kolsuz Agop'un öğrencisidir. Bana da kendisini öneren rahmetli Agop beydir. Yerinizde olsam hiçbir şeyle vakit kaybetmez direkt randevu alır giderim. Lakin şunu belirteyim muayene ücreti biraz pahalıdır. Ama kesinlikle ve kesinlikle bir sonuç alacağınızı söyleyebilirim.
- 31-08-2019, 01:48:56BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlarınızı sonuna kadar okudum. Gün içerisinde yazacağım, müsait olduğunuz vakit geri dönüş sağlarsanız çok mutlu olurum. Sağ olun, var olun çok teşekkür ederim.MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2019, 01:50:12Ben müsaitim hocam yazarsanız kullandığım ürünlerin ekran görüntüsünü ve yaşadığım süreci aktarırım.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2019, 01:53:29Çok teşekkür ederim🙏🏻 İnşallah geçer bir an önce, yoksa artık dayanılmaz bir hâle geldi benim için...Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim, mutlaka yazacağım. Detaylı konuşalım bu süreci ve neler hissettiğinizi de duymak isterim.MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-08-2019, 01:53:37Şampuanlara karşı da hassasiyetiniz olabilir. Tuzsuz, sülfatsız şampuan denediniz mi?
- 31-08-2019, 01:56:34Dalin tarzı da denedim hocam yine çıkıyor. Aslında tamamen olay ben de bitiyor ama ben birçok şeyi bitiremiyorum.DijitalStore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2019, 02:04:51Egzemaya dalin de iyi gelmiyor. Benzer sorunu ben de yaşadım. Sizinki biraz daha stres kaynaklı ve belirli kimyasallara hassasiyet olabilir. Doktor bana tek tek tüm maddeler için testin imkansız olduğunu ve en doğru ürünü deneye deneye bulabileceğimi söyledi. Market şampuanlarının hemen hepsi kötü yapıyor. Direkt deri döküntüsü, sulu yaralar başlıyor ve tüm deride kaşıntı... Zeytinyağlı sabun, şampuan, dalin vs. hepsini denedim hiçbiri iyi gelmedi. Eczanede derideki stresi azaltmak için satılan bir ilaç var, adını hatırlamıyorum. Yağlanma vs. yapmıyor. Yıkadıktan sonra saç derisine sürüyorsunuz sıvı bir şey zaten hemen yayılıyor ve derideki yangıyı dindiriyor. Eczacıya sorarsanız bilirler. Sülfatsız, parfümsüz şampuan denemenizi tavsiye ederim.
)