Çok geçmiş olsun hocam, inşallah bir daha yenilemez. Benim tüm saçlarım bu hastalık yüzünden gitti. Ama bir cildiye uzmanı kadın dedi ki, ne zaman tam olarak iyileşir ve tedavi edilirse yeniden çıkar saçlarınız dedi. İstanbula gittiğim vakit kesinlikle muayene olacağım. Hatta sırf bunun için dahi gidebilirim çok teşekkür ederim.
Prof. Dr. Mehmet Cem Mat cildiye alanında Türkiye'nin en büyük Doktoru
Agop Kotağyan'ın namı diğer Kolsuz Agop'un öğrencisidir. Bana da kendisini öneren rahmetli Agop beydir. Yerinizde olsam hiçbir şeyle vakit kaybetmez direkt randevu alır giderim. Lakin şunu belirteyim muayene ücreti biraz pahalıdır. Ama kesinlikle ve kesinlikle bir sonuç alacağınızı söyleyebilirim.