Egzemaya dalin de iyi gelmiyor. Benzer sorunu ben de yaşadım. Sizinki biraz daha stres kaynaklı ve belirli kimyasallara hassasiyet olabilir. Doktor bana tek tek tüm maddeler için testin imkansız olduğunu ve en doğru ürünü deneye deneye bulabileceğimi söyledi. Market şampuanlarının hemen hepsi kötü yapıyor. Direkt deri döküntüsü, sulu yaralar başlıyor ve tüm deride kaşıntı... Zeytinyağlı sabun, şampuan, dalin vs. hepsini denedim hiçbiri iyi gelmedi. Eczanede derideki stresi azaltmak için satılan bir ilaç var, adını hatırlamıyorum. Yağlanma vs. yapmıyor. Yıkadıktan sonra saç derisine sürüyorsunuz sıvı bir şey zaten hemen yayılıyor ve derideki yangıyı dindiriyor. Eczacıya sorarsanız bilirler. Sülfatsız, parfümsüz şampuan denemenizi tavsiye ederim.