• 29-08-2019, 19:18:02
    #1
    Merhabalar, başlıkta da gördüğünüz gibi KYK Yurt başvurularında yedeklere kaldım ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. 5 eylülde yedekler tekrar başvuru yapacak ancak şöyle bir sıkıntım var : Kalacağım yurtta kaç kişinin yedekte kaldığını bilmiyorum ve benim sıram çok uzak geliyor gözüme (277) . 19 Ağustos'ta başlayan başvurulara tam tarihini bilmiyorum ama ya 20 ya da 21 Ağustos'ta başvuru yaptım. Şimdi benim hâlim ne olacak bilmiyorum, bana akıl verecek birileri varsa çok makbule geçer ve hangi tarihte başvuru yaptığımı nereden öğrenebilirim ? Bu konularda oldukça yeniyim o yüzden yardımınıza sığınıyorum.
  • 29-08-2019, 19:20:29
    #2
    Hangi ilde başvuru yaptığın sıranın ne zaman geleceğini etkiler. Çok zor şartlarda isen siralaman çıkana kadar misafir olarak barinmayi dene
  • 29-08-2019, 19:22:53
    #3
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ilde başvuru yaptığın sıranın ne zaman geleceğini etkiler. Çok zor şartlarda isen siralaman çıkana kadar misafir olarak barinmayi dene
    Başvuru yaptığım il Tekirdağ / Çerkezköy ve yurt Manisa - Turgutlu. Dediğim gibi en azından ne zaman başvuru yaptığımı gösteren e-devlet'te bir bölme var mıdır ?
  • 29-08-2019, 19:24:38
    #4
    EmreOzdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru yaptığım il Çerkezköy ve yurt Manisa - Turgutlu. Dediğim gibi en azından ne zaman başvuru yaptığımı gösteren e-devlet'te bir bölme var mıdır ?
    Hangi tarihte başvuru yaptığınin ne önemi var ?
  • 29-08-2019, 19:25:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    benim sıralamam 2000den 3. yedekten yerleşmiştim. aile durumunada baglı
  • 29-08-2019, 19:27:29
    #6
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi tarihte başvuru yaptığınin ne önemi var ?
    Yazdığım gibi ben biraz geç başvuru yaptım ve ailem bu yüzden yedeklere kaldığımı düşünüyor. En azından tam bir tarih söylerek başvuru yaptığım tarihle ilgili olmadığını anlatabilirim.



    iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim sıralamam 2000den 3. yedekten yerleşmiştim. aile durumunada baglı
    Hocam eğer konu çok özel değilse, hangi ilden başvuru yaptınız acaba ?
  • 29-08-2019, 19:30:19
    #7
    Arkadaşın çocuğu 350 küsurlardan yerleşti. Kalabalık bir il-ilçede okuyacaksanız bekleyin. @Terapist58; dediği gibi misafirhanede kalabilirsin biraz. Kayıt yaptırmayan/yaptıramayan-harçlarını yatırmayı unutup yerleşemeyen çok oluyor.
  • 29-08-2019, 19:34:14
    #8
    Başvuru tarihiyle yedek kalmanızın bir alakası yok. Manisa'da yedek nasıl ilerliyor daha önce yerleşenlere sorun. Mesela bu sıra İstanbul'da 2-3 günde gelir ama o ilde nasıl olur bilemiyorum.
  • 29-08-2019, 19:35:03
    #9
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın çocuğu 350 küsurlardan yerleşti. Kalabalık bir il-ilçede okuyacaksanız bekleyin. @Terapist58; dediği gibi misafirhanede kalabilirsin biraz. Kayıt yaptırmayan/yaptıramayan-harçlarını yatırmayı unutup yerleşemeyen çok oluyor.
    Çok teşekkürler.