Arkadaşın çocuğu 350 küsurlardan yerleşti. Kalabalık bir il-ilçede okuyacaksanız bekleyin. @Terapist58; dediği gibi misafirhanede kalabilirsin biraz. Kayıt yaptırmayan/yaptıramayan-harçlarını yatırmayı unutup yerleşemeyen çok oluyor.