Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi tarihte başvuru yaptığınin ne önemi var ?
Yazdığım gibi ben biraz geç başvuru yaptım ve ailem bu yüzden yedeklere kaldığımı düşünüyor. En azından tam bir tarih söylerek başvuru yaptığım tarihle ilgili olmadığını anlatabilirim.



iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim sıralamam 2000den 3. yedekten yerleşmiştim. aile durumunada baglı
Hocam eğer konu çok özel değilse, hangi ilden başvuru yaptınız acaba ?