Hangi tarihte başvuru yaptığınin ne önemi var ?
Yazdığım gibi ben biraz geç başvuru yaptım ve ailem bu yüzden yedeklere kaldığımı düşünüyor. En azından tam bir tarih söylerek başvuru yaptığım tarihle ilgili olmadığını anlatabilirim.
benim sıralamam 2000den 3. yedekten yerleşmiştim. aile durumunada baglı
Hocam eğer konu çok özel değilse, hangi ilden başvuru yaptınız acaba ?