• 08-08-2008, 15:09:08
    #1
    Arkadaşlar hiç bir şey indrmiyorum normal mi sizce
    İnternette aniden bir yavaşlama oldu :S
    Resim
  • 08-08-2008, 17:20:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    biri hattından giriyor olabilir modemini reset et eğer wireless varsa şifre koy gene düzelmezse telekomu ara bir sor umarım limitsizdir
  • 08-08-2008, 17:34:19
    #3
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri hattından giriyor olabilir
    ne ilgisi var kardeşim ezbere ezbere yazmayın şuraya yazılar

    biri hatta girse modem'den kullanır ve bu kotaya yansır bilgisayar ile ne ilgisi var?

    sorun virüs yemiş olabilir camera cok kullanıyor olabilir cok video izliyordur

    sonucda bilgisayarı 3 saat açık agdan başkası varsa ondan mp3 müzik filan aldıysa yüksek deger gösterir çünkü agı kullanıyor.

    size tavsiyem adsl kotanızı Buradan Kontrol etmenizdir.
  • 08-08-2008, 17:53:29
    #4
    Reset atmayı deniyeceğim net sınırsıız
  • 08-08-2008, 18:06:25
    #5
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reset atmayı deniyeceğim net sınırsıız
    aynı sorun 1 kere bendede yaşandı benim şahsi düşüncem virüs bulaşmıştı arama tarama yaptım ancak bişey çıkaramadım format attım düzeldi.
  • 08-08-2008, 18:32:16
    #6
    sen deyince baktım da bende bu kadar



    kota bundan artıyo heralde ama bir msn bir firefox açık.