Konu
Giden - Gelen Bayt Çok Yüksek Normal mi ?
08-08-2008, 15:09:08
#1
project2007
Arkadaşlar hiç bir şey indrmiyorum normal mi sizce
İnternette aniden bir yavaşlama oldu :S
Resim