Konu
Giden - Gelen Bayt Çok Yüksek Normal mi ?
08-08-2008, 18:32:16
#6
FFaruXX
sen deyince baktım da bende bu kadar
kota bundan artıyo heralde
ama bir msn bir firefox açık.