• 26-08-2019, 21:13:00
    #10
    Bunu bende merak ediyorum
  • 26-08-2019, 21:15:37
    #11
    nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni otutturun ( oturduğum halde )
    Şu kısıma güldüm hocam
  • 26-08-2019, 21:16:29
    #12
    Hemşire hakkında güzel düşünceler sanırım.
  • 26-08-2019, 21:28:51
    #13
    Hemşire veya doktor vardı başımda su verilmemesi gerekiyordu vermediler etki ile baya küfür etmişim
  • 26-08-2019, 21:51:10
    #14
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu narkoz olayını çok merak ediyorum acaba sır olarak sakladığımız şeyleri de ağzımızdan kaçırıyor muyuz? Yoksa beyin o kısmı kapalımı tutuyor?
    ben bunu sarhoşlk hali için merak ederdim eskiden (içmiyoken)
    ama video kayıtlarım var, en sarhoş halimde bile sordukları sorular kapalı kutu kalmış, hatta ayık halimden daha inandırıcı bir şekilde
  • 26-08-2019, 23:53:34
    #15
    Doğum günümü kutlayanı ****kerim derdim küfür ederim çünkü doğum günüm en sevdiğin kişi gelmiyor
  • 27-08-2019, 00:04:09
    #16
    30 Nisanda yaşandı ucuz atlattım ben 😂

    - Ali Koç Başkan Olacak Güneş Doğacak
    - İzmir Marşı
    - Sarı Hemşire Çok Güzel
    - Ablam Mı Doğurdu ( O sıra ablam hamileydi)
    - Benimle Konuşmaya Çalışanlara Küfür Etmişim 😂
  • 27-08-2019, 00:05:26
    #17
    narkoz etkisindeyken söylemek istemeyeceğimiz sözleri neden burada söyleyelim?

    ben kan verdikten sonra şok geçirmişim. ayılınca söylediğim ve yaptığım şeyleri bana söylediler. şaştım kaldım ben mi dedim bunları diye :S ağır küfürler bağırmalar çağırmalar, kolumdan tutmuşlar bırakın l@n beni falan filan. o günden sonra kan man vermedim kimseye. tansiyon zaten düşük birde kan verince iyice şoka giriyorum.
  • 27-08-2019, 00:09:15
    #18
    bir keresinde ameliyatı bekliyorum dr gelecek yatıyorum herşey hazır, hemşireyle sohbette koyu biraz gerginim dedim, hemşire dur sana rahatlatacak birşey vereyim dedi bir iğne yaptı ben leyla tavanda bir noktaya odaklandım dünya umrumda değil 😃 dr geldi birşeyler diyor farkındayım ama umursayıp cevap bile vermedim 😃 narkozun en kötü yanı ilk başta koldan verilirken hissettiğiniz o felç duygusu kalbe yaklaşıyoe ve bir anda hoop gitmişsiniz