bir keresinde ameliyatı bekliyorum dr gelecek yatıyorum herşey hazır, hemşireyle sohbette koyu biraz gerginim dedim, hemşire dur sana rahatlatacak birşey vereyim dedi bir iğne yaptı ben leyla tavanda bir noktaya odaklandım dünya umrumda değil 😃 dr geldi birşeyler diyor farkındayım ama umursayıp cevap bile vermedim 😃 narkozun en kötü yanı ilk başta koldan verilirken hissettiğiniz o felç duygusu kalbe yaklaşıyoe ve bir anda hoop gitmişsiniz