narkoz etkisindeyken söylemek istemeyeceğimiz sözleri neden burada söyleyelim?

ben kan verdikten sonra şok geçirmişim. ayılınca söylediğim ve yaptığım şeyleri bana söylediler. şaştım kaldım ben mi dedim bunları diye :S ağır küfürler bağırmalar çağırmalar, kolumdan tutmuşlar bırakın l@n beni falan filan. o günden sonra kan man vermedim kimseye. tansiyon zaten düşük birde kan verince iyice şoka giriyorum.