• 24-08-2019, 00:31:32
    #19
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aga kusura bakmada forumdaki konularına bakılırsa bence sıkıntı sende ya..
    Sıkıntı bende hocam hemde çok bende



    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ben her zaman yanındayım ama inan kayınpederim sakat, kaynanam yeni kanser tehlikesi atlattı, eşim rahatsız ve ikinci evladıma hamile. Ufak kızım doğumundan beri rahatsız. İnan bu kadar şey arasında forumda kimin derdi var, ilgilenmeye çalışıyorum... Sende dahil.
    Fakat sana tavsiyem önce bir psikolog psikiyatriste ve kişisel gelişim uzmanıma görünmen şart..
    Biliyorum abi senin işin başından eksik seni rahatsız etme hakkım da yok hakkın helal et abi yakın zamanda r10 vs cekilcem whatsap cekilcem herkes konuşmucam bu gidişle
  • 24-08-2019, 00:42:50
    #20
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı bende hocam hemde çok bende




    Biliyorum abi senin işin başından eksik seni rahatsız etme hakkım da yok hakkın helal et abi yakın zamanda r10 vs cekilcem whatsap cekilcem herkes konuşmucam bu gidişle
    Senin sorunun sanalda çözüm araman... Burada veya bende çözüm bulamazsın sadece anlık mutlu olursun..
  • 24-08-2019, 00:45:22
    #21
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin sorunun sanalda çözüm araman... Burada veya bende çözüm bulamazsın sadece anlık mutlu olursun..
    Aynen abi iş yok zaten bir süre r10 cekilcem dondurcam.hesabi whatsap bir süre dondurum senle.tel konşuruz
  • 24-08-2019, 00:47:22
    #22
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen abi iş yok zaten bir süre r10 cekilcem dondurcam.hesabi whatsap bir süre dondurum senle.tel konşuruz
    En iyisi sanal alemden uzaklaşman, kendine yönelmen.. Tebrikler 👏
  • 24-08-2019, 00:48:36
    #23
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi sanal alemden uzaklaşman, kendine yönelmen.. Tebrikler 👏
    Bir tanesin Tahsin abi iyi geceler
  • 24-08-2019, 00:49:56
    #24
    Avarelik zor iş. Bir uğraşın ya da hedefin olsa böyle boş işlerle uğraşmazdın. Yaşın küçük. Geleceğe dair planlar yap. Bırak sevgiliyi ya da abiyi. Meslek edin. Oku. Vs.. Ergenlikte uzatmaları oynuyorsun gibi. Neyse. İleride bugünleri anarsın kendine benim yazdıklarımdan daha ağır şeyler söylersin
  • 24-08-2019, 00:53:03
    #25
    welcome to the real world.
  • 24-08-2019, 00:59:50
    #26
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tanesin Tahsin abi iyi geceler
    Abi yaşın kaç bilmiyorum Ankaradaymışsın az çok benimde sıkıntılarım oldu ama atlattım şükürler olsun. Sana tavsiyem kesinlikle bisiklet sürmeye başlaman insanı tüm dertlerinden kurtarıyor. Bunun yanı sıra herkesin hayatında sorunlar oluyor, olur bu çok normal fakat ben sorunları aşmak için her zaman aklıma "Sanmaki Dert Tek Sende Var Senin Derdini Nimet Sayanlar Var" sözünü getiririm. Demem oki senin derdinden büyük nice dertler var biliyorum belki hemen geçmeyecek veya tamamen dinmeyecek acın fakat azaltarak bu acını geçirmeye bak.
  • 24-08-2019, 01:03:44
    #27
    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi yaşın kaç bilmiyorum Ankaradaymışsın az çok benimde sıkıntılarım oldu ama atlattım şükürler olsun. Sana tavsiyem kesinlikle bisiklet sürmeye başlaman insanı tüm dertlerinden kurtarıyor. Bunun yanı sıra herkesin hayatında sorunlar oluyor, olur bu çok normal fakat ben sorunları aşmak için her zaman aklıma "Sanmaki Dert Tek Sende Var Senin Derdini Nimet Sayanlar Var" sözünü getiririm. Demem oki senin derdinden büyük nice dertler var biliyorum belki hemen geçmeyecek veya tamamen dinmeyecek acın fakat azaltarak bu acını geçirmeye bak.
    Hocam uyku uyuma zamanım yok çalışıyorum yoğun şekilde