Aga kusura bakmada forumdaki konularına bakılırsa bence sıkıntı sende ya..
Sıkıntı bende hocam hemde çok bende
Kardeşim ben her zaman yanındayım ama inan kayınpederim sakat, kaynanam yeni kanser tehlikesi atlattı, eşim rahatsız ve ikinci evladıma hamile. Ufak kızım doğumundan beri rahatsız. İnan bu kadar şey arasında forumda kimin derdi var, ilgilenmeye çalışıyorum... Sende dahil.
Fakat sana tavsiyem önce bir psikolog psikiyatriste ve kişisel gelişim uzmanıma görünmen şart..
Biliyorum abi senin işin başından eksik seni rahatsız etme hakkım da yok hakkın helal et abi yakın zamanda r10 vs cekilcem whatsap cekilcem herkes konuşmucam bu gidişle