Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı bende hocam hemde çok bende




Biliyorum abi senin işin başından eksik seni rahatsız etme hakkım da yok hakkın helal et abi yakın zamanda r10 vs cekilcem whatsap cekilcem herkes konuşmucam bu gidişle
Senin sorunun sanalda çözüm araman... Burada veya bende çözüm bulamazsın sadece anlık mutlu olursun..