• 21-08-2019, 16:19:32
    #10
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalardaki mevduat 100 bin liraya kadar ( bu değerdeki dolar, altın vs farketmez) devlet garantisi altındadır. Yani banka batsa bile tmsf bunu size öder.( hemen ödemez o ayrı konu)
    darbe vs gibi olağanüstü hallerde bankadaki paraya el koyma gibi bişey olmaz.

    Ha şu olur mesela altın veya döviz neyse derki bugünkü fiyatla hepsini tl olarak aldım. Tl olarak paranızı zamanla ödeyeceğim. Sizin kaybınız da işte bu zorunlu satın alma ile paranızı alma arasında geçen süredeki fiyat artışları olur.
    Tabi bu dediğim senaryo çok uç bi senaryo. Bunun olması için darbe falana gerek de yok. Kriz var bunu yapıyorum der olur biter.
    Su da olabilir: bankalardaki tüm mevduattan %10 vergi kesiyorum der geçer gider. Birşey diyemezsin.

    Benim fiziki tavsiye sebebim daha çok şu nedenle:altın hesapta olunca yani bi iki tık işlemi ile paraya çevrilmesi mümkün olunca şeytan dürtüyor en ufak ihtiyaçta yatırımdan vazgeçilip satılıyor. Ama fiziki olunca bi kenarda durunca insan bazen unutuyor bile..m
    öyle unutuyorki çöpe atılıyor
  • 21-08-2019, 16:22:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalardaki mevduat 100 bin liraya kadar ( bu değerdeki dolar, altın vs farketmez) devlet garantisi altındadır. Yani banka batsa bile tmsf bunu size öder.( hemen ödemez o ayrı konu)
    darbe vs gibi olağanüstü hallerde bankadaki paraya el koyma gibi bişey olmaz.

    Ha şu olur mesela altın veya döviz neyse derki bugünkü fiyatla hepsini tl olarak aldım. Tl olarak paranızı zamanla ödeyeceğim. Sizin kaybınız da işte bu zorunlu satın alma ile paranızı alma arasında geçen süredeki fiyat artışları olur.
    Tabi bu dediğim senaryo çok uç bi senaryo. Bunun olması için darbe falana gerek de yok. Kriz var bunu yapıyorum der olur biter.
    Su da olabilir: bankalardaki tüm mevduattan %10 vergi kesiyorum der geçer gider. Birşey diyemezsin.

    Benim fiziki tavsiye sebebim daha çok şu nedenle:altın hesapta olunca yani bi iki tık işlemi ile paraya çevrilmesi mümkün olunca şeytan dürtüyor en ufak ihtiyaçta yatırımdan vazgeçilip satılıyor. Ama fiziki olunca bi kenarda durunca insan bazen unutuyor bile..m
    Benim şuan Vakıfbank Altın ÇağHesabı var ve gram altın almaya devam ediyorum.Uzun bir vadede söylediğiniz gibi iyi olacak çok teşekkürler
  • 21-08-2019, 16:31:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yerinizde olsam kuveyttürk tercih ederdim bir üye bankayı tercih etmeyin demiş ama yanılıyor kuveyttürk'teki makas oranı çok düşük ve gram altın olarak alırsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. (ytd)
  • 21-08-2019, 16:32:19
    #13
    Kuveyttürk gram altın hesabı aç oradan takibe devam et. Ben öyle yapıyorum.
  • 21-08-2019, 17:15:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    cngzgnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyttürk gram altın hesabı aç oradan takibe devam et. Ben öyle yapıyorum.
    Vakıfbank ile arasında ki fark nedir hocam ?
  • 21-08-2019, 17:27:14
    #15
    gram altın hesabı ile toplu değilde kademeli bir şekilde alım gerçekleştirme taraftarıyım.
  • 21-08-2019, 17:27:35
    #16
    Kuveyttürk Altın Hesabı ile fiziki altın arasında kaldım bende.
    Hangisi daha mantıklı?
  • 21-08-2019, 17:31:48
    #17
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyttürk Altın Hesabı ile fiziki altın arasında kaldım bende.
    Hangisi daha mantıklı?
    Kuveyttürk gram altın hesabı