yerinizde olsam kuveyttürk tercih ederdim bir üye bankayı tercih etmeyin demiş ama yanılıyor kuveyttürk'teki makas oranı çok düşük ve gram altın olarak alırsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. (ytd)