"Deli mi ne" Türk halkından özür diledi
27
●1.142
- 15-08-2019, 21:32:19Üyeliği durduruldubu tür olayları kimsenin yargılama lüksü olmadığını düşünüyorum. Sahaya Atlayan Sen ben o da olabilirdi. Tebrikler Abdü Reklam' ın iyisi Kötüsü olmaz. şuanda bütün bloglarda haber sitelerinde "Delimi Ne" kelimesini geçirtin. etkisi büyük olacaktır. Seo açısından
- 15-08-2019, 21:33:12Forum da şu adamın reklamını yapmayı bıraksanız daha güzel olacak
- 15-08-2019, 21:35:472000 tl verdi hocam, reddetmek olmazdı.ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2019, 21:36:08Üyeliği durdurulduAman sallayin kişilik olarak gözümde 5 para etmez dünyaları kazansa banane
Yolda giderken insanlar yüzüne ne diye bakacak - 16-08-2019, 17:50:49Başkası hakaret edince çok dokunuyor da.
Bu adamın enes baturun falan milyon abonesi olduğunu gördükçe anlıyorum ki bizim memleket çer çöp dolu.
Kafası boş, eğitimsiz, ilkesiz, onursuz, zevksiz kalas dolu bu memleket.
Kimse bana Türk insanı şöyle Türk insanı böyle diye konuşmasın bir daha.
İnternet her cebe girdikten sonra görüyoruz ki bu seviyesiz adamlar çok takip ediliyor.
Çünkü memleketin seviyesi yerin dibine batmış.
Bu fenomen denilen boş beleş adamlar ve onların boş beleş hesaplarını takip eden cühelalarla beraber yaşamaktan utanıyorum.
Eskiden de cahil çoktu, ama cahiller de utanma vardı.
Hem cahil hem küstah hem atarlı değildi insanlar.