bu tür olayları kimsenin yargılama lüksü olmadığını düşünüyorum. Sahaya Atlayan Sen ben o da olabilirdi. Tebrikler Abdü Reklam' ın iyisi Kötüsü olmaz. şuanda bütün bloglarda haber sitelerinde "Delimi Ne" kelimesini geçirtin. etkisi büyük olacaktır. Seo açısından