Başkası hakaret edince çok dokunuyor da.
Bu adamın enes baturun falan milyon abonesi olduğunu gördükçe anlıyorum ki bizim memleket çer çöp dolu.
Kafası boş, eğitimsiz, ilkesiz, onursuz, zevksiz kalas dolu bu memleket.
Kimse bana Türk insanı şöyle Türk insanı böyle diye konuşmasın bir daha.
İnternet her cebe girdikten sonra görüyoruz ki bu seviyesiz adamlar çok takip ediliyor.
Çünkü memleketin seviyesi yerin dibine batmış.
Bu fenomen denilen boş beleş adamlar ve onların boş beleş hesaplarını takip eden cühelalarla beraber yaşamaktan utanıyorum.
Eskiden de cahil çoktu, ama cahiller de utanma vardı.
Hem cahil hem küstah hem atarlı değildi insanlar.