• 03-08-2019, 11:56:49
    #1
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Arkadaşlar kendi şirketim var henüz yeni birkaç müşterim ödeme yapacak ancak kredi kartı ile yapmak istiyor.
    İşlerim henüz yolunda değil pos cihazı alıp ek masraf yapmak istemiyorum.
    Ama ödemeleride almam gerek neyapabilirim bir yolu varmı?
  • 03-08-2019, 11:57:13
    #2
    Ödeal başvuru yapabilirsiniz hocam
  • 03-08-2019, 11:58:10
    #3
    Başka esnaf arkadaşlardan geçebilirsiniz, tabii ki komisyon alacaklardır
  • 03-08-2019, 11:58:12
    #4
    paym.es veya shopier ile sanal pos ile alırsınız
  • 03-08-2019, 11:58:48
    #5
    Ekstra olarak alternatif iyzilink, shopier
  • 03-08-2019, 12:00:09
    #6
    Kurumsal PLUS
    Pos cihazı nasıl ek masraf oluyor onu anlamadım bizim ofiste 4 tane var 2'sini kullanmıyoruz kaç kere gelin alın dedim sizin getirmeniz lazım diyorlar. Çokta umrumda duruyor öyle.
  • 03-08-2019, 12:06:58
    #7
    hocam arkadaşlar da söylemiş, Shopier Sanal Pos kullanabilirsiniz eğer bir şirket kurmuşsanız. Şirketiniz yoksa yine shopier üzerinden ödeme alabilirsiniz fakat sanal pos olmadan.
  • 03-08-2019, 12:09:12
    #8
    Forum içerisinde bu işlemi yapanlar var.
    İsterseniz size işlem yaptığımız birisini önerebilirim?
  • 03-08-2019, 12:09:17
    #9
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pos cihazı nasıl ek masraf oluyor onu anlamadım bizim ofiste 4 tane var 2'sini kullanmıyoruz kaç kere gelin alın dedim sizin getirmeniz lazım diyorlar. Çokta umurumda duruyor öyle.
    Fatura vss dert