Arkadaşlar kendi şirketim var henüz yeni birkaç müşterim ödeme yapacak ancak kredi kartı ile yapmak istiyor.
İşlerim henüz yolunda değil pos cihazı alıp ek masraf yapmak istemiyorum.
Ama ödemeleride almam gerek neyapabilirim bir yolu varmı?