Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pos cihazı nasıl ek masraf oluyor onu anlamadım bizim ofiste 4 tane var 2'sini kullanmıyoruz kaç kere gelin alın dedim sizin getirmeniz lazım diyorlar. Çokta umurumda duruyor öyle.
Fatura vss dert