• 30-07-2019, 05:28:31
    #1
    Nic.tr'ye neden yeniliklere açık değil ?
    Ücretsiz alınabilecek domainlerin uzantısı berbat. Hala alan var mı name.tr falan
    Domain'lerde whois bilgisi gizleme hizmeti yok.
    Sizin'de aklınıza gelen eksiklik, yanlışlık, tavsiyeleriniz varsa aramızda bir imza kampanyası başlatalım.
  • 30-07-2019, 05:34:24
    #2
    .tr uzantılı alan adı alınabilmeli.
    • ufuk_26
    ufuk_26 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-07-2019, 05:51:47
    #3
    Bu hizmet ODTÜ'den alınıp BTK'ya devir edildi. Geçiş işin 2 senelik süre tanındı. BTK bu süreçte altyapıyı hazırlayacak. ODTÜ de devir için gerekli hazırlıkları yapacak. Bence imza kampanyası yerine taleplerinizi BTK'ya iletin. Onlar da yeni altyapıyı hazırlarken bu taleplere göre hazırlık yapsınlar.
  • 30-07-2019, 05:53:36
    #4
    Whois gizlenebiliyor sanırım sadece isim soyad kalıyordu. İmza olayları bizim ülkede pek bi is yapmıyor maalesef.
  • 30-07-2019, 05:53:38
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .tr uzantılı alan adı alınabilmeli.
    Bence de

    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hizmet ODTÜ'den alınıp BTK'ya devir edildi. Geçiş işin 2 senelik süre tanındı. BTK bu süreçte altyapıyı hazırlayacak. ODTÜ de devir için gerekli hazırlıkları yapacak. Bence imza kampanyası yerine taleplerinizi BTK'ya iletin. Onlar da yeni altyapıyı hazırlarken bu taleplere göre hazırlık yapsınlar.
    Sizde yazın ortak taleplerimizi iletelim

    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whois gizlenebiliyor sanırım sadece isim soyad kalıyordu. İmza olayları bizim ülkede pek bi is yapmıyor maalesef.
    Domain ilk alındığında direk adresli kaydediyordu. Bu da domain takip hizmeti veren şirketlerde görünüyordu.
  • 30-07-2019, 06:50:41
    #6
    En büyük problemlerden bir tanesi, whois çekildiğinde kullanıcı adının (sorumlu adı) görünmesi ve tek şifre ile direkt giriş yapılması. Sms onaylı yapsalar çok daha rahat edebiliriz aslında, bunu yazacağım.
  • 30-07-2019, 07:50:05
    #7
    Sitenin arayüzü gerçekten iyi değil geliştirilmesi gerekiyor.
  • 30-07-2019, 08:07:52
    #8
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hizmet ODTÜ'den alınıp BTK'ya devir edildi. Geçiş işin 2 senelik süre tanındı. BTK bu süreçte altyapıyı hazırlayacak. ODTÜ de devir için gerekli hazırlıkları yapacak. Bence imza kampanyası yerine taleplerinizi BTK'ya iletin. Onlar da yeni altyapıyı hazırlarken bu taleplere göre hazırlık yapsınlar.
    Süre nezaman doluyor tarih belirlimi.
    Alan adı ücreti yıllardır 25 lira.
    BTK ya geçtiği gün ne olur merak ediyorum.
  • 30-07-2019, 08:40:22
    #9
    Adamların hakkını yemeyelim, alt yapı olarak 10 yıldır kullanırım sistem arızası ödeme problemi dns güncelleme sorunu vs hiçbir sorun yaşamadım.

    Bizim için stabil ve kullanışlı olması daha önemli.