Nic.tr'ye neden yeniliklere açık değil ?
Ücretsiz alınabilecek domainlerin uzantısı berbat. Hala alan var mı name.tr falan
Domain'lerde whois bilgisi gizleme hizmeti yok.
Sizin'de aklınıza gelen eksiklik, yanlışlık, tavsiyeleriniz varsa aramızda bir imza kampanyası başlatalım.
Bu hizmet ODTÜ'den alınıp BTK'ya devir edildi. Geçiş işin 2 senelik süre tanındı. BTK bu süreçte altyapıyı hazırlayacak. ODTÜ de devir için gerekli hazırlıkları yapacak. Bence imza kampanyası yerine taleplerinizi BTK'ya iletin. Onlar da yeni altyapıyı hazırlarken bu taleplere göre hazırlık yapsınlar.
Bu hizmet ODTÜ'den alınıp BTK'ya devir edildi. Geçiş işin 2 senelik süre tanındı. BTK bu süreçte altyapıyı hazırlayacak. ODTÜ de devir için gerekli hazırlıkları yapacak. Bence imza kampanyası yerine taleplerinizi BTK'ya iletin. Onlar da yeni altyapıyı hazırlarken bu taleplere göre hazırlık yapsınlar.
En büyük problemlerden bir tanesi, whois çekildiğinde kullanıcı adının (sorumlu adı) görünmesi ve tek şifre ile direkt giriş yapılması. Sms onaylı yapsalar çok daha rahat edebiliriz aslında, bunu yazacağım.
Bu hizmet ODTÜ'den alınıp BTK'ya devir edildi. Geçiş işin 2 senelik süre tanındı. BTK bu süreçte altyapıyı hazırlayacak. ODTÜ de devir için gerekli hazırlıkları yapacak. Bence imza kampanyası yerine taleplerinizi BTK'ya iletin. Onlar da yeni altyapıyı hazırlarken bu taleplere göre hazırlık yapsınlar.
Süre nezaman doluyor tarih belirlimi.
Alan adı ücreti yıllardır 25 lira.
BTK ya geçtiği gün ne olur merak ediyorum.