En büyük problemlerden bir tanesi, whois çekildiğinde kullanıcı adının (sorumlu adı) görünmesi ve tek şifre ile direkt giriş yapılması. Sms onaylı yapsalar çok daha rahat edebiliriz aslında, bunu yazacağım.