Bu hizmet ODTÜ'den alınıp BTK'ya devir edildi. Geçiş işin 2 senelik süre tanındı. BTK bu süreçte altyapıyı hazırlayacak. ODTÜ de devir için gerekli hazırlıkları yapacak. Bence imza kampanyası yerine taleplerinizi BTK'ya iletin. Onlar da yeni altyapıyı hazırlarken bu taleplere göre hazırlık yapsınlar.
Süre nezaman doluyor tarih belirlimi.
Alan adı ücreti yıllardır 25 lira.
BTK ya geçtiği gün ne olur merak ediyorum.